Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Εξεταστική... ένα όνομα, μια ιστορία!

Εξεταστική. Δεν ξέρω αν θέλω να βάλω τα γέλια ή τα κλάματα όποτε ακούω αυτή τη λέξη. Κι επειδή είμαι χαρούμενος άνθρωπος τελικά βάζω τα γέλια. Εύκολο να το καταλάβει κανείς αν ξέρει σε ποιο εξάμηνο είμαι.
Είμαι σίγουρη ότι όλοι οι φοιτητές έχουν να διηγηθούν από μία τουλάχιστον ιστορία που θυμούνται από τις εξεταστικές. Δε νομίζω λοιπόν να έχει νόημα να σας αφηγηθώ προσωπικές εμπειρίες από τις δεκάδες εξεταστικές που έχω δώσει. Θα αρκεστώ στο να γράψω απλά το πριν κ το μετά μιας εξεταστικής!
Τέσσερις περίπου μήνες πριν την εξεταστική, δηλαδή όταν τελειώνει η προηγούμενη εξεταστική μας, το άκουσμα της λέξης μας αφήνει αδιάφορους. Βαθιά μέσα μας, μιλάμε για βάθος χιλιομέτρων, ξέρουμε ότι σε λίγους μήνες θα έχουμε εξεταστική. So what? Πρώτη φορά θα είναι; Χαλαρά ρε!
Τρεις μήνες πριν την εξεταστική δε σκεφτόμαστε και πολύ διαφορετικά. Εξακολουθούμε να σκεφτόμαστε σχεδόν το ίδιο, όμως... προσπαθούμε να πείσουμε τον εαυτό μας ότι αυτή τη φορά θα ξεκινήσουμε διάβασμα λίγο νωρίτερα για να προλάβουμε!
Δύο μήνες πριν την εξεταστική συνειδητοποιούμε ότι πλησιάζει η εξεταστική αλλά από την άλλη λέμε "Εντάξει, έχουμε 2 μήνες ακόμα". Επίσης, βρισκόμαστε στη φάση "Να βρω τις σημειώσεις μου σιγά σιγά για να είμαι έτοιμος όταν ξεκινήσω διάβασμα".
Ένα μήνα πριν την εξεταστική εννοείται ότι δεν έχουμε αναζητήσει καν τις σημειώσεις μας. Υποθέτουμε ότι τις έχουμε σε ένα ράφι στη βιβλιοθήκη μας. Ρωτάμε συμφοιτητές μας αν ξέρουν κανένα sos, αν δεν έχουμε σημειώσεις σε κάποιο μάθημα σκεφτόμαστε κάποιο φίλο μας που θα μπορούσε να μας δανείσει τις δικές του.
Τρεις εβδομάδες πριν την εξεταστική: -Ρε, πάμε για καφέ; -Όχι ρε συ, θέλω να βάλω σε μια τάξη τις σημειώσεις μου κ να αρχίσω διάβασμα σιγά σιγά. -Έγινε. Εγώ θα πάω με τον Μάκη. -Τι ώρα είπαμε θα πάτε; Και φυσικά πάμε, έχουμε χρόνο ακόμα! Ξεκινάμε διάβασμα αύριο.
Δύο εβδομάδες πριν την εξεταστική, αρχίζουμε να παίρνουμε σοβαρά το θέμα κ στρωνόμαστε για διάβασμα...για κανά δυο μέρες. Μετά κάνουμε ένα διήμερο διάλειμμα, να πάρει το κεφάλι μας αέρα βρε αδερφέ!
Μια εβδομάδα πριν την εξεταστική το παίρνουμε απόφαση. Θα διαβάσουμε κ ήδη αργήσαμε να ξεκινήσουμε... αλλά ρε γαμώτο, το δωμάτιό μας είναι χάλια. Η ντουλάπα θέλει φτιάξιμο, ο υπολογιστής θέλει format, το κινητό τα έχει παίξει, το τηλεκοντρόλ δεν έχει μπαταρίες... ένα σωρό δουλειές που πρέπει να γίνουν άμεσα. Ή μάλλον όχι άμεσα. ΤΩΡΑ!
Ένα βράδυ πριν την εξεταστική ξενυχτάμε για να διαβάσουμε. Πω ρε γαμώτο, πως τα καταφέραμε πάλι κ στην εξεταστική αυτή κάνουμε τα ίδια με την προηγούμενη;

Υ.Γ: Μην είμαι αγενής. Αυτή είναι η πρώτη ανάρτηση του 2011. Καλή χρονιά σε όλους! Επίσης, καλή επιτυχία στην εξεταστική, συνάδελφοι φοιτητές... Κ όσοι κοντεύετε, καλό πτυχίο! :-)

2 σχόλια:

  1. LOL
    Ποσο με εκφραζει αυτο το ποστ!!!

    Σε δεκα μερες αρχιζει η εξεταστικη κ ακομα να το παρω αποφαση...
    pfff..

    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουράγιο... Είσαι σε καλύτερο δρόμο αν σκεφτείς ότι η δική μου έχει αρχίσει από τις 17.01 κ δεν το έχω πάρει απόφαση! Χαχα!
    Καλή επιτυχία να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή