Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Καινούριο κοσκινάκι μου...

Καινούριο κοσκινάκι μου κ που να σε κρεμάσω, έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι... Θα μου πείτε, που κολλάει ο τίτλος. Και βέβαια κολλάει, τρελή είμαι να τον έγραψα έτσι; Καινούρια ασχολία το blog, ποστάρω για δεύτερη συνεχόμενη μέρα. Μην κακομαθαίνετε, ζήτημα αν θα συνεχίσω να ποστάρω κάθε μέρα για καμιά βδομάδα... Μετά θα το ξεχάσω ότι έχω blog -είμαι κ busy, πως να το κάνουμε;- κ θα το θυμάμαι αραιά κ που!
Η αλήθεια είναι ότι ναι μεν ξεκίνησα νέα ανάρτηση, αλλά δεν ξέρω για ποιο θέμα. Έχω ένα πρόχειρο θέμα κατά νου, θέμα το οποίο είναι αστείρευτο για μένα. Αλλά θα πέσει πολύ "χώσιμο" κ δε λέει. Πρέπει να είμαι κόσμια στις πρώτες μου αναρτήσεις κ πέρα από αυτό έχουμε κ ένα επίπεδο. Μη με περάσετε κ για psycho(όχι ότι δεν είμαι ρε παιδί μου, αλλά για λόγους εγωισμού δεν το παραδέχομαι).
Τι να γράψω, τι να γράψω...
Το βρήκα! Για την πατρίδα μου.
Μη γελάτε, η πραγματική πατρίδα μου δεν είναι η Ελλάδα. Ούτε η Ευρώπη. Ούτε καν η Γη. Προέρχομαι από έναν άλλο γαλαξία, δισεκατομμύρια έτη φωτός μακριά από το δικό σας γαλαξία. Σε αυτό το συμπέρασμα έχω καταλήξει για να είμαι ειλικρινής. Ή εγώ κ άλλοι 5 ή 10 άνθρωποι -το μέγιστο, όχι απλά το πολύ!- με τους οποίους συνεννοούμαι είμαστε εξωγήινοι, ή όλοι οι υπόλοιποι δεν είναι από αυτόν τον πλανήτη! Ή, οι εξωγήινοι τεστάρουν τις ανθρώπινες αντοχές πάνω μου. Σε κάθε περίπτωση όπως καταλαβαίνετε, οι εξωγήινοι παίζουν ένα ρόλο!
Δεν είμαι τρελή, λέμε! Δηλαδή, θέλεις να μου πεις ότι εσύ ποτέ δεν έχεις αναρωτηθεί; Όταν εσύ λες "άσπρο", ο άλλος σου απαντάει "ναι, άσπρο" κ μετά από ένα δευτερόλεπτο σου λέει "Ωραία, χαίρομαι που συμφωνούμε κ οι 2, ας κάνουμε το μαύρο" τι νομίζεις ότι συμβαίνει; Ποτέ δεν έχεις αναρωτηθεί αν μιλάς Ελληνικά ή Γραμμική Β; Ποτέ δεν έχεις αναρωτηθεί αν κάποιες ανώτερες δυνάμεις σου κάνουν πλάκα; Αν κάποιος παίζει με τα νεύρα σου ή τον πόνο σου; Αν κάποιος σε οδηγεί προς κάποια κατεύθυνση;
Έλα τώρα, μεταξύ μας είμαστε... Φυσικά κ έχεις αναρωτηθεί, κ εξακολουθείς να αναρωτιέσαι. Κ τώρα βάζεις το μυαλό σου σε περισσότερη σκέψη κ θυμάσαι κ συγκεκριμένα περιστατικά. Είδες λοιπόν που δεν είμαι τρελή;
ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙΑ ΟΛΑ!!! :Ρ


Υ.Γ: Όπως είδατε από αλλού ξεκίνησα κ αλλού κατέληξα. Το παθαίνω συχνά αυτό... Ορίστε, θα μου πείτε ότι επαναλαμβάνομαι, το ξέρω, αλλά κ γι αυτό οι εξωγήινοι φταίνε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου